piątek, 31 października 2014

Włosy

Mój sposób na ułożenie włosów bez wysiłku: umyć, rozczesać, pokręcić się po domu, włożyć czapkę i wyjść z domu, spocić się na siłowni, włożyć czapkę i przyjechać rowerem do domu.
Mój sposób na jesienną grypę: j.w.
Jak to się fajnie składa, bo na weekend zobowiązałam się: wziąć Syna na basen, odbyć indywidualny trening na siłce, zabezpieczyć róże na zimę pójść potańczyć ze znajomymi, zaliczyć imprezę ą-ę w małej czarnej, zorganizować popołudnie tematyczne Groby i Dynie.

Tymczasem jest normalny dzień roboczy i zasuwam przy taśmie, tyle że mam mroczki przed oczami, ale to nic w sumie, bo posiadłam umiejętność pisania bezwzrokowego dziecięciem będąc. Mam tylko problem z czytaniem cyferek przez te mroczki. I przez łzawienie z ócz. A może to nie łzy, tylko katar? Anyway słone.

I nie jest to dzień lajtowy. Jest to dzień zamykania miesiąca, przedłużania umów, planowania podróży służbowych, rozwiązywania zagadek zusowskich. I jeszcze sobie przypomniałam, że miałam coś wydrukować na za tydzień. Shit. W życiu już włosów nie umyję.

3 komentarze:

  1. Umyjesz umyjesz,tylko suszarki użyjesz!
    Ja się dzisiaj tak próbowałam załatwić...

    OdpowiedzUsuń
  2. moje nie dają się ujarzmić, za nic, niczym, nigdy i nigdzie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybką i prostą fryzurą, którą można zrobić w kilka minut, jest kucyk lub wysoki kok, które można urozmaicić dodatkami takimi jak spinki, wstążki lub ozdoby do włosów.

    OdpowiedzUsuń