wtorek, 15 września 2015

System update

Dziewczyny z MbL mi przypomniały, że mam bloga i blogerskie alter ego.
Z tej to okazji pomyślałam, że może mały updejt spraw, z którymi ostatnio muszę dawać sobie radę:
- bezsenność, obrażalstwo i zazdrość Dziecka
- ciężar 50 zaręczynowych diamentów
- rozterki z cyklu, co mam dziś zblendować w moim ukochanym vitamixie (tak, Unold numer dwa też pojechał do reklamacji i nie chcę go już oglądać. Sprzedałam nerkę i kupiłam vitamixa, pfff)
- jak się zabrać za subjuntivo
- interaktywne kampanie marketingowe.
Ale spoko, ze wszystkim daję radę :)

11 komentarzy:

  1. Bo najważniejsze to dawać radę!
    Bezsenność - znam na to sprawdzony sposób, z tym że różni ludzie różnie go odbierają. Nie znając Twojego podejścia do tematu jednak zdecyduję się zaryzykować:) Tak więc najlepszym lekiem na bezsenność (prócz dobrego seksu rzecz jasna) jest tak ostatnio popularna w mediach medyczna marihuana. Nie będę przytaczał wyników badań czy wypowiedzi uczonych bo mi się zwyczajnie nie chce. Własne doświadczenia pozwalają mi stwierdzić, że to działa. Nie trzeba przy tym wypalić nie wiadomo ile. Wystarczy kilka, 3, 4 buszki do poduszki i problem bezsenności znika. Temat kontrowersyjny jest, głównie przez media. Ale skoro od trawki nikt jeszcze nie umarł, to dlaczego by nie spróbować? Nie namawiam, nie zachęcam. Spróbujesz, zobaczysz, ocenisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rada zacna i absolutnie się nie oburzam. Popieram. Wódą się ludzie mogą truć do woli. To co, kupuję Młodemu lufkę chyba...
      ;-)

      Usuń
    2. O shit! Wybacz, ale nie wiedziałem, że to młody ma problemy ze snem. Słaby mój research.
      Dżizas, no to ładnie się popisałem. Sorry

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

  3. Bezpłatny serwis ogłoszeniowy i katalog firm z Radomia. Praca Radom, nieruchomości Radom, ogłoszenia motoryzacyjne Radom. Korzystnie kupisz i sprzedasz. Oferty pracy Radom, nieruchomości Radom, Tu sprzedasz samochód, znajdziesz usługi. W prosty sposób dodasz darmowe ogłoszenie. Zasięgiem obejmujemy Radom i okoliczne miejscowości.

    Ogłoszenia Radom
    http://radomlokalne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezsenność to tragedia. Męczyłem się z nią parę miesięcy i absolutnie nie dawała mi normalnie żyć. Na krótką metę - ok, ale na dłuższą? Aż strach pomyśleć, co by się działo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś mi wielką motywację i chęć do życia po przeczytaniu artykułu, napawasz ludzi dobrem co jest piękne. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak ma być! Właśnie o to w życiu chodzi, żeby nie poddawać się przez byle co i dążyć przed siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń