piątek, 19 kwietnia 2013

Wczoraj Dziecko miało urodziny numer 5. Przy tej okazji usłyszałam, że "obarczam go swoją miłością". O matko! co to znaczy? Czy to takie stereotypowe stwierdzenie w stosunku do samotnej matki? No więc nie obarczam, nie czuję się samotną i w ogóle jak  odbywa się to obarczanie??
Poza tym dzień na maska przyjemny. Wiosna pełną gębą, bo Dziecko ma już posłoneczną wysypkę, na gębie, że tak powiem.
Kolejny objaw wiosny to przestawienie mojego zegara biologicznego. Budzę się 5.30 (czasu letniego!!) i jestem w pełnej gotowości do działań. Na przykład poodkurzałabym czy wstawiła pranie, ale mam wzgląd na sąsiadów. Więc mogę sobie blogaska popisać. I zapomnieć nacisnąć publikuj:-)

1 komentarz:

  1. j tam bym chętnie wstała o 5.30, ale jestem leniwa i mi się nie chce :P pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    magda

    OdpowiedzUsuń