niedziela, 9 grudnia 2012

Zrób mi robota

- Zrobimy jutro na śniadanie naleśniki z czekoladą?
- Mam lepszy pomysł. Zrób robota, który bedzie nam robił naleśniki z czekoladą.
- Obawiam sie, że nie umiem robić robotów...
- No coś ty, to bardzo proste. Głowa to mały prostokąt, brzuch to duży prostokąt, a nogi i ręce to patyki.
- Mówisz mi jak narysować robota, a nie go zrobić.
- Aha, to jeszcze bedzie potrzebna piła do metalu.
- Ale jak zrobić, żeby ten robot sie ruszał?
- Weźmiemy pada.
- Musi mieć jakiś komputer w środku...
- Przecież masz komputer!
- A skąd ten robot bedzie wiedział, co ma robić?
- Musisz wziąć dużo kabli, takich dwustronnych i wtykalnych. Połączymy te kable z robotem i z padem. Na padzie bedą rożne guziki, na jednym będzie narysowana kuchnia.
- Jak się naciśnie guzik z kuchnią, to robot zrobi naleśniki?
- Nie! Wtedy dopiero możesz mu powiedzieć, co ma ugotować.
- I to wszystko?
- Nie, jeszcze buzia. Buzię robi sie z takich kratek jak głośniki. Z trzech kratek. I musi mieć kółka!

Oooookey. Idę robić śniadanie.

5 komentarzy:

  1. To jak będziecie w szale tworzenia robota-zróbcie dwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazłam lutownicy. Zrobiłam jajka sadzone

    OdpowiedzUsuń
  3. Radom Lokalne - nic o nas, bez nas. Ogłoszenia i informacje z Radomia i okolic, ciekawe komentarze, ogłoszenia. Katalog firm Radom. Baza wydarzeń - dowiedz, co się dzieje w Radomiu i bądź na bieżąco! Dodaj swoje teksty, podziel się informacjami. Dodawaj i komentuj zdjęcia w galerii zdjęć. Dodawaj bezpłatne ogłoszenia - dotrzyj do wielu odbiorców za darmo. Na portalu znajdziesz informacje kulturalne (i nie tylko). Darmowe ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nigdy się nie spodziewałem takiego zakończenia. Osobiście gdyby wszystko w kuchni robione było automatycznie to nie wiem co my byśmy robili. Ja na szczęście jeszcze używam sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ do tego aby samemu jeść.

    OdpowiedzUsuń