czwartek, 20 grudnia 2012

Kłębek

No dobra, pan Darek to jest pan z warzywniaka i posłużyłam się nim jako figurą stylistyczną. Pan z serwisu nazywa się inaczej i w tym tygodniu do mnie zadzwonił. Zapytać, czy jestem zadowolona z usług. No bardzo. Co prawda nie znaleźli usterki za pierwszym razem, ani za drugim, ale ostatecznie naprawili, co popsuli. Polecam. Innych tematów nie poruszaliśmy.
Ważne że auto zapala, jedzie, zużywa paliwo i dmucha na mnie ciepełkiem.
Do kompletu mam równie sprawnie naprawiony ekspres do kawy. Pan z serwisu ekspresów jeszcze nie dzwonił.

Ja tymczasem na maksa korzystam z nieobecności Dziecka i dzielnie tłumię wszelkie zalążki wyrzutów sumienia, że tak mi dobrze. Trochę myślę. Głównie o tym, że strasznie to wszystko trudne i skomplikowane. Co chcę, czego nie chcę, kto mnie wkurza trochę, a kto tylko troszkę. Jaka jestem. Czy daję radę, czy tylko chce dawać radę, a może jednak wolę nie dawać rady? Tego przedostatniego dnia bez Dziecka, cierpiąc na ciężki przypadek winnej grypy, zaczynam przeczuwać, że to co jest teraz dla mnie takie skomplikowane, jest w rzeczywistości bardzo proste. Jest jak kłębek wełny, który za szybko i byle jak rozwijany splącze mi się w supeł i wtedy już bez nożyczek się nie obędzie. Muszę spokojnie poszukać końca nitki i nagle wszystko się wyprostuje. Na razie go nie widzę. Za długo się bawiłam tym kłębkiem i chyba trochę sfilcowałam wierzchnią warstwę...


4 komentarze:

  1. Aaaaaa... to dlatego Darka podłapałyśmy ;)
    Po prostu masz kłębuszkowy nieład artystyczny a ten często bywa twórczy :)
    Dajesz radę, a jak nie dajesz, to wcale nie musisz. Masz się czuć dobrze i nic na siłę, bo widzisz, ze swiat tak łatwo sie jednak nie kończy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz pracy, mieszkania, auta, chcesz sprzedać dom, zareklamować swoją firmę lub usługi - zrób to skutecznie w Radom Lokalne: Radom, Pionki,
    Iłża, Skaryszew, Gózd, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kowala, Pionki, Przytyk, Wierzbica, Wolanów, Zakrzew. Bezpłatne ogłoszenia drobne Radom, tanie reklamy, wysoka oglądalność. Doskonałe narzędzie do promocji Twojej firmy. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się serwisem ogłoszeniowo-reklamowym w Radomskiem.

    W wysokim tempie rośnie ilość osób odwiedzających oraz zamieszczających ogłoszenia i reklamy. Naszym celem jest zajęcie pozycji lidera wśród Radomskich serwisów ogłoszeniowych.

    Prowadzimy intensywne kampanie reklamowe naszego serwisu, dlatego też ogłoszenia, reklamy w nich zawarte docierają do bardzo wielu Waszych obecnych jak i naszych klientów.

    Radom Lokalne to doskonałe narzędzie do budowy wizerunku, a w szczególności do pozyskiwania nowych klientów na Wasze towary i usługi.

    W ogłoszeniowcu mieszkańcy Radomia znajdą największą ilość ogłoszeń dotyczących pracy, nieruchomości, samochodów, usług.

    Biorąc pod uwagę tempo rozwoju ogłoszeniowca, szeroką zewnętrzną promocję serwisu, ilość odwiedzających ogłoszeniowca w relacji do ceny ogłoszeń i reklam to z dumą możemy stwierdzić, że jesteśmy najtańsi. Ogłoszenia drobne Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój koteczek non stop bawił się kłębkiem, ale absolutnie nie powinien tego robić, to bardzo ciężkie zagrożenie dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj z wolnego czasu póki się da, bo mając dziecko nigdy nie będziesz mieć go wystarczająco dużo.

    OdpowiedzUsuń