czwartek, 20 grudnia 2012

Kłębek

No dobra, pan Darek to jest pan z warzywniaka i posłużyłam się nim jako figurą stylistyczną. Pan z serwisu nazywa się inaczej i w tym tygodniu do mnie zadzwonił. Zapytać, czy jestem zadowolona z usług. No bardzo. Co prawda nie znaleźli usterki za pierwszym razem, ani za drugim, ale ostatecznie naprawili, co popsuli. Polecam. Innych tematów nie poruszaliśmy.
Ważne że auto zapala, jedzie, zużywa paliwo i dmucha na mnie ciepełkiem.
Do kompletu mam równie sprawnie naprawiony ekspres do kawy. Pan z serwisu ekspresów jeszcze nie dzwonił.

Ja tymczasem na maksa korzystam z nieobecności Dziecka i dzielnie tłumię wszelkie zalążki wyrzutów sumienia, że tak mi dobrze. Trochę myślę. Głównie o tym, że strasznie to wszystko trudne i skomplikowane. Co chcę, czego nie chcę, kto mnie wkurza trochę, a kto tylko troszkę. Jaka jestem. Czy daję radę, czy tylko chce dawać radę, a może jednak wolę nie dawać rady? Tego przedostatniego dnia bez Dziecka, cierpiąc na ciężki przypadek winnej grypy, zaczynam przeczuwać, że to co jest teraz dla mnie takie skomplikowane, jest w rzeczywistości bardzo proste. Jest jak kłębek wełny, który za szybko i byle jak rozwijany splącze mi się w supeł i wtedy już bez nożyczek się nie obędzie. Muszę spokojnie poszukać końca nitki i nagle wszystko się wyprostuje. Na razie go nie widzę. Za długo się bawiłam tym kłębkiem i chyba trochę sfilcowałam wierzchnią warstwę...


2 komentarze:

  1. Aaaaaa... to dlatego Darka podłapałyśmy ;)
    Po prostu masz kłębuszkowy nieład artystyczny a ten często bywa twórczy :)
    Dajesz radę, a jak nie dajesz, to wcale nie musisz. Masz się czuć dobrze i nic na siłę, bo widzisz, ze swiat tak łatwo sie jednak nie kończy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz pracy, mieszkania, auta, chcesz sprzedać dom, zareklamować swoją firmę lub usługi - zrób to skutecznie w Radom Lokalne: Radom, Pionki,
    Iłża, Skaryszew, Gózd, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kowala, Pionki, Przytyk, Wierzbica, Wolanów, Zakrzew. Bezpłatne ogłoszenia drobne Radom, tanie reklamy, wysoka oglądalność. Doskonałe narzędzie do promocji Twojej firmy. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się serwisem ogłoszeniowo-reklamowym w Radomskiem.

    W wysokim tempie rośnie ilość osób odwiedzających oraz zamieszczających ogłoszenia i reklamy. Naszym celem jest zajęcie pozycji lidera wśród Radomskich serwisów ogłoszeniowych.

    Prowadzimy intensywne kampanie reklamowe naszego serwisu, dlatego też ogłoszenia, reklamy w nich zawarte docierają do bardzo wielu Waszych obecnych jak i naszych klientów.

    Radom Lokalne to doskonałe narzędzie do budowy wizerunku, a w szczególności do pozyskiwania nowych klientów na Wasze towary i usługi.

    W ogłoszeniowcu mieszkańcy Radomia znajdą największą ilość ogłoszeń dotyczących pracy, nieruchomości, samochodów, usług.

    Biorąc pod uwagę tempo rozwoju ogłoszeniowca, szeroką zewnętrzną promocję serwisu, ilość odwiedzających ogłoszeniowca w relacji do ceny ogłoszeń i reklam to z dumą możemy stwierdzić, że jesteśmy najtańsi. Ogłoszenia drobne Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń