piątek, 7 grudnia 2012

Coś nowego

Słuchajcie, kopnęłam się w ten przysłowiowy tyłek i w 4 dni skreśliłam z listy 90% spraw, bo naprawdę się nimi zajęłam, a nie dlatego, że długopis wpadł mi w ręce. Do tego ćwiczę, stosuję dietę i oszczędzam. I rozwijam się duchowo, odbudowując zachwiane poczucie … no, po prostu daję radę i aż mi się buźka szczerzy, tak mi z tym dobrze.
I rękodzieło wykonuję. Z korków od wina, bo akurat tak się składa, że mam ich więcej niż tych od wody mineralnej (bo wodę sprzedają w większych butelkach, tylko dlatego!). Pochwalę się jak skończę i jak będzie się nadawało do upublicznienia.
Więc trwam sobie w samozadowoleniu i spędzam miło dni i popołudnia. Na przykład wczoraj. Byłam na kolacji w Vedze w końcu, ciągle o niej słyszę, a jakoś tam nigdy nie zawędrowałam. Dostałam jakiś mega wypasiony dysk sieciowy, który mruga, śpiewa i wie wszystko lepiej. Film obejrzałam z gorącą herbatką w ręku. A wieczorem leżąc całkiem usatysfakcjonowana w łóżku nagle zdałam sobie sprawę, na ile rzeczy tego popołudnia narzekałam!! Na zimno, na korki, na kabel wystający z mega mrugającego dysku, na preparat do crackle, na film, a nawet na łóżko. Wredny, zrzędzący i niewdzięczny babsztyl ze mnie. Tyle lat żyję i nie wiedziałam!

2 komentarze:

  1. Jak Ty ze sobą wytrzymujesz już tyle czasu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogłoszenia Radom - Radom Lokalne to portal internetowy skierowany do klientów i ogłoszeniodawców z terenu całego powiatu Radomskiego. W naszych działach - Ogłoszenia Radom, Ogłoszenia Pionki, Ogłoszenia Iłża, Ogłoszenia Skaryszew etc. zamieszczamy ogłoszenia przedsiębiorców i osób prywatnych z całego regionu! Znajdziesz u nas meble, noclegi, książki, samochody, pracę, a może nawet partnera? Nasz system dedykowanych ogłoszeń ułatwia orientację w odległościach, co przekłada się na niższe koszty transportu oraz łatwiejszy kontakt między ogłoszeniodawcą a odbiorcą. Nie czekaj i już dziś sprawdź na RadomLokalne.pl!
    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń