niedziela, 21 sierpnia 2011

Wakacje wg Dziecka

- Mamo, czy jak ten koteczek był bardzo malutki to mieszkał w twoim brzuchu?
- Mamo, nie ruszaj się, to jest mój domek, a ty jesteś moim akwarium.
- Nie będę chodził na jogę, bo się tam bardzo męczę.
- Nie będziemy chodzić na zumbę, bo tam jest bardzo głośno.
- Idziemy do gór, ale jestem malutkim dzidziusiem, nieś mnie na rączkach.
- Jestem jeszcze za mały żeby pokonać Lord Vadera*, ale jakby mi się przyśnił to bym go bez problemu przewalił na podłogę.
- Mam wielki miecz i zrobiłem olbrzymią dziurę w Lord Vaderze.
- Pokonałem cały las Lord Vaderów.
- Mamo, to jest wyciąg czy ciąg dalszy?
- Co to za automacik tak wam cały czas gada i mówi gdzie skręcać? Mogę ja naciskać guziczki?
- Małe niebieskie ptaszki to są dzidziusie tego czerwonego wielkiego ptaka. One się robią dużo, ale rozwalają mało.
- Zobacz jaka piękna przytulanka/samochodzik/ciupażka/bakugan/myszka! Bardzo mi potrzebna taka nowa przytulanka/samochodzik/ciupażka/bakugan/myszka.... jak sobie stąd pójdę to ona będzie do mnie bardzo tęsknić.
- Mamo, może kupimy jeszcze jednego ostatniego loda?
- Chciałbym mieć takiego dzidziusia jak ma Dawid. Może Dawid nam pożyczy? Jak dzidziuś urośnie to mu oddamy.


*odmiana oryginalna wg Dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz