piątek, 5 listopada 2010

Sceny z życia rodzinnego

Skecz na 2 aktorów pt. "Jak łatwo jest podpaść".
M: Kochanie, przepracowana jesteś, może sobie pójdziesz dziś do kina, a ja położę Dziecko spać?
Ja: OOO?
Po odzyskaniu mowy:
Ja: Jest taki polski film nowy z Pazurą, ty na pewno nie będziesz zainteresowany. Na 20. O, a na 17 Jedz módl się i kochaj. Ale to pewnie za wcześnie i jeszcze cię nie będzie?
M: O 17 zaczynam spotkanie.
Ja: Aha, no to mogę mieć problem żeby zdążyć nawet na ten o 20.
M: O 20 jest koncert Village Kolektiv.
Ja: OOO. To jak?
M: To może sobie pójdziesz do kina jutro?
Ja: Jutro mamy gości.
M: W sumie każdego dnia możesz iść do kina.
Ja: No tak i dlatego bez przerwy chodzę.
M: No dobra! niech już będzie, nie pójdę na koncert!!! Idź sobie do tego kina!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz