poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Zawrót głowy

Ile się dzieje....
1. Siostra była i pojechała. Ale w jakaś taka odmieniona jest, spokojna i bez obłędu w oczach. Będzie dobrze. Ustatkuje się, teraz już to widzę. Kochana Ty wiesz, co masz załatwić i z kim ;)
2. Remont skończony. Mieszkanie jest absolutnie piękne. Tęsknię do niego. Mam teraz urządzania na wiele miesięcy. Komoda, toaletka, kinkieciki, lusterka, narzuty i poduchy, ah te plany!! A Siostra mi posprzątała, tylko łazienki nie zdążyła:)
3. Panta rei to moje drugie imię i NIKT mnie nie powstrzyma. Status quo wyrzucam do studni, zamurowuję, zakładam żelazną sztabę, zamykam na kłódę, a klucz wrzucam do morza. Uparcie wierzę, że zawsze może być lepiej. Moją pasją jest doświadczanie nowego. Kocham zmiany. Taka jestem, o! Tylko beznadziejne jest to, że przeciwieństwa się przyciągają. Ale dam radę.
4. Jest piękna pogoda i chyba dziś w końcu wlizę do tego basenu.
5. Ruszyła akcja O. Będziemy się z Mamą wspierać i już za dwa tygodnie mamy figury modelek z Fashion TV gwarantowane.
6. Nastąpiło mało uroczyste otwarcie Zeszytu
7. Dziś nie ma Szefowej, więc ten dzień musi być udany.
No to pa, lecę cośtam popracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz