poniedziałek, 20 lipca 2009

Ile kosztuje drożdżówka?

Ach jak ja mknę przez to opustoszałe miasto! Aż się boję tej prędkości. Warszawiacy, nie wracajcie, zostańcie w Tunezji i na Mazurach. Nie chcemy Was tu z powrotem!!!!

Po cudownym weekendzie jestem znowu uwiązana do biurka, brrrrr. Co za koszmar. Ale wspomnienia miłych chwil trzymają mnie w pionie.
Po wszystkich spotkaniach towarzyskich, mam obserwację następującą - jesteśmy normalną rodziną, ufff.
I jeszcze jak sobie pomyślę, jak piękne będę mieć mieszkanie po remoncie, to skrzydła mi wyrastają. I jeszcze ten uśmiech Dziecka odprowadzanego do żłobka.
Nawet Suka mnie wkurzyła zaledwie umiarkowanie. No bo kupuję jedno jabłko (1,60 za kg) i dwie drożdżówki i płacę 6,65. To ja się pytam, po ile jest drożdżówka?? Sranda!
Albo zmywacz do paznokci, taki czysty aceton w szklanej butelce - 3,80.
Ta baba powinna w salonie Chanel pracować!

Ok, idę rabotać.
Ekskluzywną jagodziankę zjem na lunch, a wieczorem kotlecika mielonego, o.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz