piątek, 3 czerwca 2011

Czysta truskawkowa moc

Siłę dają mi kobiety, truskawki i margharita truskawkowa.
I ogólnie wczoraj to usłyszałam tyle komplementów, że ech. I aż je sobie zapiszę, żeby pamiętać.
"że oczy, że rzęsy, że usta"
"że wychudła i dziewczęca"
"że zajebista laska"
Dzięki, dziś mi jak pączuszkowi w maśle i jak następnym razem trafię do tego ciemnego dołka, to sobie poczytam. I przypomnę. I odzyskam moc.

No, a tymczasem Dziecko... obeszło Dzień Dziecka z przytupem i z poprawinami. Było na konikach, kucykach i bryczkach. Zostało wymalowane w spidermana i spało w tym makijażu. Ale ja to rozumiem, też otrzymałam wczoraj tak cudny makijaż, że aż w nim spałam. Jak nie przymierzając jakaś Alexis czy Estralita z serialu.

Czy to koniec dołka? czy moc jest już ze mną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz