środa, 10 marca 2010

Waga

Dziś moja Waga Łazienkowa wylosowała dla mnie bardzo przyjemne numerki. Jednak Ukochane Jeansy przerwały nasze czułe szepty:
- Ej ty, nie bądź głupia, nie wierz tej debilce. Ja tu ledwo dyszę z napięcia. Skończ z tą czekoladą, likierem czekoladowym i czekoladą, słyszysz?
No słyszę.
A że chwilowo nie mam innych postanowień, to skorzystam z rady.
I ogarnęła mnie czarna i gorzka (jak czekolada) rozpacz już na samą myśl o braku czekolady w moim życiu.

Pocieszam się wizją Nobla, którego już niedługo mi wręczą w kategorii matematyka. Odkryłam nowe prawo: ł=1,42857 gdzie ł to liczba godzin, którą należy przespać śpiąc z dzieckiem, aby się wyspać w stosunku do ... Oj, nieważne. Jak śpię z Dzieckiem to muszę spać 10 godzin, a jak sama to wystarcza mi 7. Jasne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz