niedziela, 28 marca 2010

Podoba mi się

Tak strasznie dużo rzeczy ostatnio, że muszę uporządkować w kolejności przypadkowej.
- czas dla mnie. I absolutnie same pozytywne rzeczy, które z tego płyną, w stylu love, peace and understanding.
- spotkania z Siostrą w internecie o absolutnie dziwnych porach i picie drinków na online'owych imprezkach. Mała, wpadnij kiedyś na kawkę z rana:)
- słowa uważność i doświadczać
- moja brokatowa bransoletka w truskawki
- super promocje cenowe, które na mnie wpadają ostatnio. Ciekawe co na to moja karta kredytowa.
- wykłady o lądowaniu na księżycu i komunistach w letnim domku
- kolor moich paznokci i moja nowa fryzura
- plany na święta i na wakacje
- jedwabna letnia moda boho i etno
- czesław niemen
- domowe suszi
- kawa z ekspresu
- poczucie, że idę w dobrym kierunku
- oraz to, że dziś wraca Dziecko. Bo już mnie ciśnie w piersiach z tęsknoty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz