piątek, 18 grudnia 2009

Na huśtawce


Siedzę sobie na huśtawce. Bujam się góra dół, do przodu do tyłu. Fajne są przeciążenia? No nawet. Dziś na ten przykład rozbeczałam się przy kolędzie Przybieżeli do Betlejem. Ale potem przypomniałam sobie, jak Tata pokazuje "bydlęta klękają" i zaczęłam rechotać. Fajnie, co.
Wczoraj beczałam przy reportażu o niechcianych labradorach. Durnota taka.
Co gorsza Dziecko też wsiadło na huśtawkę zwaną bunt dwulatka. Za tą huśtawkę dziękujemy. Czy są zwroty? bo jest do bani. Przeżyłam dziś rano drugi atak histerii Dziecka w życiu. Mróz - 15. Samochód zaśnieżony, bo stał na dworze. Ja cała w śniegu bo odśnieżam, a nie mam tego komfortu żeby sobie do marca czekać, aż samo stopnieje. Wsadzam Dziecko w fotelik, sama się usadzam, ruszam, ujeżdżam 200 metrów. Nagle wrzask, płacz, ale z tych świdrujących jak "przycięłaś mi brodę suwakiem". Boże! zjeżdżam na pobocze, wyskakuję w hałdę śniegu, wyciągam Dziecko. A Dziecko mnie kopie. To stawiam na ziemi - skacze, drze się, rzuca w śnieg. Przypomnę, że stoję na poboczu, więc muszę mu jakoś ograniczać ruchy. Próbuję wcisnąć do samochodu - pręży się. Nie muszę chyba dodawać że na tym etapie jest już zasmarkany po pachy, a ja od pach w dół.
Tłumię w sobie klapsa i lekko dopychając łokciem i kolanem wtryniam Dziecko w fotelik. Ocieram smarki. Podkręcam radio i jedziemy. Drze się jeszcze z 5 minut. Nagle cisza jak nożem uciął.
Po chwili "Żuk. Żuk"
No dobra, to dajemy "Do biedronki przyszedł żuk...."
Spociłam się jak na Cyprze.

1 komentarz:

  1. Sprawdź ogłoszenia na nowej platformie ogłoszeniowej w Warszawie - StolicaLokalnie.pl. Serwis, który w najbliższym czasie ma ambicję zostać największym ogłoszeniowym serwisem w kraju, oraz dobrym serwisem dla Polaków mieszkających i pracujących za granicą. Tysiące kategorii, każda dziedzina życia i każdy produkt. Zupełnie za darmo i z możliwością dotarcia do tysięcy Polaków w kraju i za granicą. Sprawdź jak dodać ogłoszenie i pomyśl czy nie warto wykonać takiego kroku i dodać swoje usługi lub produkty, które oferujesz swoim klientom. Ogłoszenia nieruchomości, ogłoszenia samochodów, komputerów i ogłoszenia pracy za granicą. Dotrzyj ze swoimi serwisami do tysięcy osób przeczesujących co dnia internet w poszukiwaniu ogłoszeń.
    http://stolicalokalnie.pl/

    OdpowiedzUsuń